Πέμπτη 10 Αυγούστου 2023

Χρυσό μετάλλειο η Δώρα Πασχαλίδου, θερμά συγχαρητήρια


Ο χρήστης Dora Paschalidou αισθάνεται πανευτυχής στην πόλη Rotterdam, Netherlands.

????Σπάνια δυσκολεύομαι να βρω λόγια να γράψω, μια εκ των οποίων και αυτή! Χρυσό μετάλλιο στους πανευρωπαϊκούς αγώνες της Ολανδίας. Μπορεί το Τόκιο να είναι ο μεγαλύτερος σταθμός της αθλητικής μου πορείας και ένα τεράστιο όνειρο που είχα την ευλογία να ζήσω και να το αναπολώ πλέον, αλλά η μεγαλύτερη επιθυμία, αυτό που καρδιοχτυπούσα μόνο στη σκέψη ήταν πάντοτε να πάρω το χρυσό μόνο και μόνο για να κλαίω από συγκίνηση που θα ακουστεί ο Εθνικός μας ύμνος. Μια φορά μόνο, έλεγα και αυτή ήταν εντέλει η φορά. Και η αλήθεια είναι πως ήταν πιο όμορφα και απο ότι το είχα τόσες φορές φανταστεί. Να ακούω την Ελλάδα, να την ακούει όλος ο κόσμος! Να φωτίζει η Ελλάδα μας. Να την κουβαλώ στο βάθρο και να σκάω απο υπερηφάνεια! Αυτό το μετάλλιο, το πρώτο μου χρυσό, το αφιερώνω πρώτα στον Δάσκαλο μου Θεόκλητο Παπαχρήστο! Έπειτα στην Ελλάδα μου! Στην Ελλάδα μας! Σε εσάς! Σε όσους με στηρίζουν και με βοηθούν, σε όσους με υπομένουν και με ακούν. Σε όσους είναι εδώ για μένα, αλλά και σε όλους όσους μπορούν να αντιληφθούν τι σημαίνει να κλίνω μέσα σε αυτό το μετάλλιο την πατρίδα μας και τα όσα πέρασα και έκανα μέχρι εδώ! Θα ακολουθήσει post με τις θερμές μου ευχαριστίες σε όσους συνέβαλαν σε αυτό καθώς και φωτογραφίες!