Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2023

Καταγγελία για οδηγό που πάρκαρε σε θέση ΑμεΑ κι έπειτα βανδάλισε το αυτοκίνητο του κατόχου της θέσης

Καταγγελία για οδηγό που πάρκαρε σε θέση ΑμεΑ κι έπειτα βανδάλισε το αυτοκίνητο του κατόχου της θέσης

Η Τροχαία του αφαίρεσε πινακίδες και δίπλωμα και εκείνος βανδάλισε εκδικητικά το αυτοκίνητο του ιδιοκτήτη ΑμεΑ. Μήνυση εναντίον του υποβάλλει ο 26χρονος Νίκος, ο οποίος καταγγέλλει ότι ο οδηγός όχι μόνο πάρκαρε παράνομα αλλά του προκάλεσε και φθορές στο αυτοκίνητο του.

Ρεπορτάζ: Στρατής Λημνιός

Το περιστατικό έλαβε χώρα το βράδυ της 18ης Φεβρουαρίου στην περιοχή του Μεγάρου Μουσικής. Συγκλονιστικός είναι ο τρόπος που ο 26χρονος περιγράφει την περιπέτεια του μιλώντας στο GRTimes.

“Εγώ είχα επιστρέψει από την εργασία μου στη μία παρά είκοσι το βράδυ όπου και έφτασα στην οικία μου, προκειμένου να παρκάρω το αυτοκίνητό μου στην νόμιμη προσωπική θέση που κατέχω ως άτομο ΑμεΑ. Προς έκπληξη μου, διαπίστωσα ότι στο συγκεκριμένο χώρο το οποίο έχω κατόπιν νόμιμης άδειας ήταν παρκαρισμένο άλλο αυτοκίνητο παρανόμως.

Έσπευσα να βγω αμέσως από το όχημα μου προσπαθώντας να δω αν υπάρχει έστω κάποιο σημείωμα στο παρμπρίζ του ΙΧ προκειμένου με ήρεμο τρόπο να ειδοποιήσω τον οδηγό να φύγει από τη θέση που παράνομα είχε σταθμεύσει. Όμως διαπίστωσα ότι κάτι τέτοιο δεν υπήρχε. Φρόντισα κι έβγαλα φωτογραφίες με το κινητό μου τηλέφωνο όπου αποτυπώνεται ο αριθμός κυκλοφορίας πινακίδων του παράνομου σταθμευμένου οχήματος τις οποίες φωτογραφίες και παραθέτω. Άφησα το αυτοκίνητο μου πίσω από το σταθμευμένο όχημα και ανέβηκα στην οικία που διαμένω.

Μόλις ανέβηκα ειδοποίησα αμέσως την Τροχαία για να ενημερώσω για το περιστατικό. Η Τροχαία βεβαίως ήρθε στο σημείο και φυσικά του αφαίρεσε τις πινακίδες και το δίπλωμα του κατόχου για δύο μήνες όπως προβλέπει ο νόμος.

Ξύπνησα το πρωί καθώς εργαζόμουν και κατεβαίνοντας γύρω στις 7 είδα προς δυσάρεστη έκπληξη μου ότι το όχημα μου είχε υποστεί βανδαλισμό. Πιο αναλυτικά είχε χαρακιές περιμετρικά στις θύρες και σπασμένους καθρέπτες.

Το αυτοκίνητο που βρισκόταν παράνομα παρκαρισμένο μπροστά μου είχε… εξαφανιστεί. Αμέσως ενημέρωσα τον πατέρα μου για το περιστατικό καθώς έπρεπε να φύγω εσπευσμένα για την εργασία μου ομολογουμένως σοκαρισμένος για αυτό που συνέβη και βέβαια, λίγη ώρα αργότερα επικοινώνησα με τη δικηγόρο μου για να προβεί στα προβλεπόμενα.

Είναι απίστευτο ότι εκτός από το ότι πάρκαρε παράνομα δημιουργώντας πρόβλημα λόγω της κατάστασης μου, ουσιαστικά επιπλέον με εκδικήθηκε προφανώς για τους παραπάνω λόγους καταστρέφοντας το αυτοκίνητο μου επειδή εκνευρίστηκε αφού έγινε η σχετική παρέμβαση της τροχαίας.

Ελπίζω στην απονομή δικαιοσύνης και θέλω να στείλω ένα μήνυμα σε όλο τον κόσμο πως καλό θα είναι να υπάρχει σεβασμός στα άτομα με ειδικές ανάγκες και πως η ανθρωπιά και ο πολιτισμός πρέπει να είναι κάτι δεδομένο ειδικά στις μέρες μας”, καταλήγει ο Νίκος.

Πηγή: www.www.grtimes.gr