Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2023

Ρόδος: Ο ΕΦΚΑ ζητά 72.000 ευρώ από τον σύλλογο ΑΜΕΑ Ρόδου, αλλιώς θα κατασχέσει την περιουσία του προέδρου του!

            Ρόδος: Ο ΕΦΚΑ ζητά 72.000 ευρώ από τον σύλλογο ΑΜΕΑ Ρόδου, αλλιώς θα κατασχέσει την περιουσία του προέδρου του!

Απίστευτο και όμως αληθινό! Το Κέντρο Είσπραξης Ασφαλιστικών Εισφορών απέστειλε σήμερα ειδοποίηση στον πρόεδρο του συλλόγου ΑΜΕΑ Ρόδου κ. Παναγιώτη Φωνιαδάκη και του ζητά να καταβάλει εντός 20 ημερών ποσό 72.000 ευρώ, αλλιώς θα του κατασχέσει την προσωπική του περιουσία.

Πρόκειται για οφειλές ασφαλιστικών εισφορών προ 20ετίας του συλλόγου προς τον ΕΦΚΑ (πρώην ΙΚΑ)!

Το γεγονός γνωστοποίησε ο ίδιος ο πρόεδρος του συλλόγου ΑΜΕΑ Ρόδου με μια οργισμένη ανακοίνωση που εξέδωσε.

Αναλυτικά:

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ- ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

ΑΠΟ: ΦΩΝΙΑΔΑΚΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ, ΠΡΟΕΔΡΟ ΣΥΛΛΟΓΟΥ Α.ΜΕ.Α. ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΡΟΔΟΥ

ΠΡΟΣ: ΤΟ ΡΟΔΙΑΚΟ ΛΑΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟ

ΡΟΔΟΣ: 14/02/2023

Αγαπητοί μου συμπολίτες,

Απευθύνομαι σε εσάς σαν απλός πολίτης και όχι με την ιδιότητα μου σαν πρόεδρος του Συλλόγου Α.ΜΕ.Α Επαρχίας Ρόδου που έχω σήμερα τη τιμή να υπηρετώ. . Πάρα πολύ μεγάλο διάστημα έκανα υπομονή , ελπίζοντας ότι θα βρεθεί επιτέλους λύση για το δυσβάστακτο χρέος που φόρτωσαν κάποιοι εκούσια ή ακούσια στο πολύ μακρινό παρελθόν στο Σύλλογο και που σήμερα βαραίνει το ΑΦΜ του.

Ήλπιζα ότι, κάποιοι αρμόδιοι θα κατανοούσαν τη σοβαρότητα και θα πρόσφεραν λύση. Και πιστέψτε με, απευθύνθηκα σε πολλούς, εισέπραξα πολλή «κατανόηση» , «φιλικά» χτυπήματα στη πλάτη και φρούδες ελπίδες όπως αποδεικνύεται σήμερα. Εκτός από έναν…. Το όνομά του είναι Κολιάδης Αλέξανδρος!!!!!

Που χάρη στην επαναλαμβανόμενη και αμέριστη συμπαράσταση και συνδρομή του, σήμερα ο Σύλλογος παραμένει ενεργός και δραστήριος!!! Σήμερα, νοιώθω ότι επιτέλους έφτασε η ώρα να παίξουμε και να μιλήσουμε με ανοικτά χαρτιά…. Να πούμε τα πράγματα με το όνομα τους.

Φίλοι μου, χθες έλαβα ειδοποίηση να παραλάβω ένα συστημένο από το ταχυδρομείο. Πρωί- πρωί σήμερα το παρέλαβα , και τι τιμή προς το πρόσωπο μου !!! Το ΕΦΚΑ το Ελληνικό Δημόσιο δηλαδή, με ειδοποιεί ότι, αν εντός είκοσι ημερών δεν αποπληρώσω ή δεν ρυθμίσω το χρέος , που επαναλαμβάνω ότι σε καιρούς ομιχλώδεις δημιουργήθηκε….. ( ανατρέξτε είκοσι χρόνια ακριβώς πίσω) !!! , που από 33,500 ευρώ έφτασε σήμερα 71,929 ευρώ , θα προβούν σε << λήψη αναγκαστικών μέτρων>> εις βάρος μου !!!! Θα μου κατασχέσουν δηλαδή τη προσωπική μου περιουσία , επειδή εγώ σήμερα είμαι ο πρόεδρος, !!! Μάλιστα !!!! , εσύ είσαι σήμερα πρόεδρος , από εσένα τα ζητάμε !!!!! Και μάλιστα το ζητάνε από ποιόν? Από ένα άτομο που κουβαλά την αναπηρία του , προσπαθώντας να βοηθήσει τους συναδέλφους του α.με.α και αυτούς που έχουν την ανάγκη ….

Σημειώστε ότι, στις 28 Ιανουαρίου 2023 με απόφαση του διοικητικού Συμβουλίου σε συνεργασία και τη σύμφωνη γνώμη των νομικών μας συμβούλων, προσφύγαμε στη πλατφόρμα για τον Εξωδικαστικό Συμβιβασμό, πράξαμε ήδη την πρώτη φάση της διαδικασίας , με την ελπίδα να τύχουμε περικοπής των υπερδιπλάσιων προσαυξήσεων και να ενταχθεί το υπόλοιπο ποσό σε μια βιώσιμη ρύθμιση. Ούτε αυτό φαίνεται είναι αρκετό, ούτε μας δίνουν το περιθώριο να αναμένουμε το αποτέλεσμα της προσφυγής. Φίλοι μου, αναμένω από την Ελληνική Πολιτεία να αναλογιστεί την σοβαρότητα και την κρισιμότητα του θέματος, δηλώνω ότι είμαι στη διάθεση του κάθε αρμοδίου , αναμένω την κινητοποίηση των αντανακλαστικών των θεσμικών οργάνων . Σας δηλώνω ότι θα σας κρατώ ενήμερους για τη κάθε εξέλιξη .

Με εκτίμηση

ΦΩΝΙΑΔΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ Α.ΜΕ.Α. ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΡΟΔΟΥ

Πηγή: www.realvoice995.gr