Η τυφλή Lucy Edwards περπάτησε στην Εβδομάδα Μόδας της Κοπεγχάγης και έγραψε ιστορία
Στα 17 της έχασε την όρασή της.
Η Εβδομάδα Μόδας της Κοπεγχάγης βρίσκεται σε εξέλιξη και,
μπορεί τα βλέμματα του περισσότερου κόσμου να είναι στραμμένα στο Παρίσι και
τους Ολυμπιακούς Αγώνες, όμως αυτό δεν εμποδίζει σε τίποτα την μόδα να γράψει
ιστορία στην πρωτεύουσα της Δανίας.
Στα πλαίσια της Copenhagen Fashion Week η Ιρλανδή
σχεδιάστρια Sinéad O’Dwyer , νικήτρια του Zalando Visionary Award 2024,
παρουσίασε χθες τη συλλογή της Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025, με τίτλο «Everything
Opens To Touch», μεταμορφώνοντας το Opera Park της πόλης με τον αέρα ελευθερίας
που χαρακτηρίζει τις δημιουργίες της και όχι μόνο. Και λέμε όχι μόνο, γιατί
εκτός από το όμορφο location με το καταπράσινο τοπίο, στολισμένο με γλυπτά από
την καλλιτέχνιδα Jade O’Belle, τις ξεχωριστές δημιουργίες και μία εντυπωσιακή
λίστα καλεσμένων που περιλάμβανε μερικές από τις πιο στιλάτες γυναίκες που
ξέρουμε, είχε και ένα cast μοντέλων που έκανε το body positivity και inclusivity
στη μόδα πράξη.
Αυτό σημαίνει γυναίκες διαφορετικού size και χρώματος της
επιδερμίδας παρέλασαν με αυτοπεποίθηση με αποκορύφωμα την εμφάνιση στην
πασαρέλα με αποκορύφωμα την εμφάνιση ενός τυφλού μοντέλου με την συνοδεία
σκύλου-οδηγού.
Ήταν η Βρετανίδα Lucy Edwards, με την σκυλίτσα Miss Molly.
Φορούσε ένα λευκό σύνολο αποτελούμενο από jacket και μίνι φούστα με πιέτες και
μαύρες μπαλαρίνες. Ακόμα για να διασφαλιστεί η συμπερίληψη, οι τυφλοί και οι
επισκέπτες με χαμηλή όραση βίωσαν το σόου μέσω προηχογραφημένων ηχητικών
περιγραφών για κάθε look κάνοντας το show να έχει ακόμα μεγαλύτερο αντίκτυπο
για όλους τους παρευρισκόμενους.
Ποια είναι η Lucy Edwards
Η Lucy Edwards είναι ραδιοτηλεοπτικός παραγωγός,
δημοσιογράφος, δημιουργός περιεχομένου, ομιλήτρια και ακτιβίστρια για την
αναπηρία και είναι φωνή που πρέπει να ακούγεται δυνατά και το κάνει. Αφού έχασε
την πλήρη όρασή της σε ηλικία μόλις 17 ετών από μια σπάνια γενετική ασθένεια
που ονομάζεται Incontinentia Pigmenti, η Lucy δεν είχε κανέναν να θαυμάσει που
να βιώνει την ίδια κατάσταση και έθεσε ως αποστολή της να μοιραστεί τις
εμπειρίες της με τον κόσμο.
Η Lucy έχει συγκεντρώσει ένα απίστευτο σύνολο ακολούθων στα
μέσα κοινωνικής δικτύωσης που ξεπερνά τα 2,8 εκατομμύρια. Το κοινό της
παγκοσμίως έχει δει το περιεχόμενο της Lucys πάνω από ένα δισεκατομμύριο φορές
και συνεχίζει και την έχει χρίσει μία από τις κορυφαίες φωνές στον χώρο της
διαφορετικότητας, της ισότητας και της συμπερίληψης παγκοσμίως.
Ξεκινώντας την επιτυχημένη καριέρα της στο BBC το 2017 σε ηλικία
μόλις 20 ετών έχει πλέον ένα δυνατό βιογραφικό και μία σειρά από δυνατές
συνεργασίες με μεγάλες εταιρίες όπως το Pantene του οποίου είναι πρέσβειρα. Το
ίδιο και της Barbie.
Το βιβλίο της Lucy, «Blind Not Broken», που κυκλοφόρησε τον
Μάρτιο του 2024 από τις εκδόσεις Octopus Publishing, είναι πρωτοποριακό. Δεν
διαθέτει μόνο γραφή Braille στο εξώφυλλό του, αλλά ενσωματώνει και την
τεχνολογία NaviLens, εξασφαλίζοντας προσβασιμότητα για όλους τους αναγνώστες. Η
πρωτοβουλία αυτή καθοδηγείται από το πάθος της Lucy να καταστήσει τη λογοτεχνία
προσβάσιμη, μια επιθυμία που έχει τις ρίζες της στις εμπειρίες της παιδικής της
ηλικίας.
Πηγή: www.in.g