Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2020

Η Τράπεζα Πειραιώς συνεχίζοντας τις καλές πρακτικές της σε συνεννόηση με τους φορείς μας, έστειλε στο Φάρο Τυφλών και στον Πανελλήνιο το πιο κάτω έγγραφο ενημέρωσης.

Η Τράπεζα Πειραιώς συνεχίζοντας τις καλές πρακτικές της σε συνεννόηση με τους φορείς μας, έστειλε στο Φάρο Τυφλών και στον Πανελλήνιο το πιο κάτω έγγραφο ενημέρωσης.

1) Ολοκληρώθηκε η εγκατάσταση της νέας υπηρεσίας «Φωνητικής Υποστήριξης σε ΑΤΜ με οθόνη αφής» στο Κατάστημα Καλλιθέας στην οδό Λεωφόρος Ελευθερίου Βενιζέλου 167 και στο εμπορικό κέντρο CITY LINK στην οδό Αμερικής 2 στη στοά Σπυρομήλιου, με σκοπό να επεκταθεί μελλοντικά και σε άλλα σημεία του δικτύου μας.

2) Στις 24 Νοεμβρίου ξεκίνησε το νέο ανακαινισμένο κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς στην Καλλιθέα οδός Χαροκόπου 72, το οποίο διαθέτει την υπηρεσία «Ταμείο από Απόσταση» που έχουμε στα e-branch. Το ταμείο αυτό (το οποίο το έχουμε αναπτύξει από κοινού), προσφέρει συναλλαγές ταμείου χωρίς μάρτυρες για όλους, καθώς και ειδική σήμανση braille σε όλα τα σημεία του. Επίσης, το κατάστημα διαθέτει υπάλληλο για την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων των πελατών και ειδικά των πελάτων ΑμεΑ.