Παράλληλη στήριξη: Νέα εφαρμογή στο gov.gr για να δρομολογηθούν εγκαίρως οι αναγκαίες προσλήψεις εκπαιδευτικών ΕΑΕ
Απαιτείται να καταχωριστούν ανά περίπτωση, όλοι/ες οι μαθητές/τριες της σχολικής μονάδας της οποίας προΐσταται ο/η Προϊστάμενος-η, Δ/ντής-ντρια, για τους/τις οποίους/ες έχει προβλεφθεί από τα ΚΕΔΑΣΥ/ΕΔΕΑ και εξακολουθεί να είναι σε ισχύ η ανάγκη να υποστηριχτούν από εκπαιδευτικό ΕΑΕ
Ενημέρωση για νέα εφαρμογή που εντάχθηκε στο gov.gr και αφορά στην Παράλληλη Στήριξη- Συνεκπαίδευση και θα συμπληρώνεται αποκλειστικά και ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ από τους /τις Προϊσταμένους/ες, Δ/ντες/τριες Σχολικών Μονάδων των δημόσιων σχολείων Γενικής Εκπ/σης, κάνει με εγκύκλιό του ο γενικός γραμματέας του ΥΠΑΙΘΑ κ.Ι.Κατσαρός.
Η εφαρμογή αφορά στις εγκρίσεις για την Παράλληλη Στήριξη-Συνεκπαίδευση από εκπαιδευτικό και προκειμένου να δρομολογηθούν εγκαίρως όλες οι αναγκαίες προσλήψεις εκπαιδευτικών ΕΑΕ
Η εγκύκλιος (gov παραλληλη)
Σχετ.: Η με αρ. 48877/Δ3/14-05-2024 (ΑΔΑ: ΨΒΣΕ46ΝΚΠΔ-1ΦΤ) «Εγκύκλιος προϋποθέσεων και διαδικασιών: α) για την έγκριση παράλληλης στήριξης συνεκπαίδευσης από εκπαιδευτικό, β) για την έγκριση στήριξης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και γ) για την έγκριση στήριξης από Σχολικό Νοσηλευτή, μαθητών/τριών για το διδακτικό έτος 2024-2025.»
Παράλληλα με τις διαδικασίες που προσδιορίζονται στο (σχετ. 1) και ειδικότερα, σε ό,τι αφορά στις εγκρίσεις για την Παράλληλη Στήριξη-Συνεκπαίδευση από εκπαιδευτικό και προκειμένου να δρομολογηθούν εγκαίρως όλες οι αναγκαίες προσλήψεις εκπαιδευτικών ΕΑΕ, προβλέφθηκαν επιπροσθέτως τα κάτωθι:
Εντάχθηκε στην πλατφόρμα του gov.gr νέα δυνατότητα (εφαρμογή) στον σύνδεσμο https://dilosi.services.gov.gr/templates/PARALLILI-STIRIKSI-MATHITON, στο περιβάλλον της οποίας εισέρχονται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ οι Προϊστάμενοι/ες, Δ/ντες/τριες Σχολικών Μονάδων δημόσιων σχολείων τυπικής εκπαίδευσης της επικράτειας, στα οποία φοιτούν μαθητές /τριες για τους/τις οποίους/ες έχει προβλεφθεί από τα ΚΕΔΑΣΥ/ΕΔΕΑ η ανάγκη να υποστηριχτούν από εκπαιδευτικό ΕΑΕ μέσω του Προγράμματος της Παράλληλης Στήριξης-Συνεκπαίδευσης και οι οποίοι συμπληρώνουν όλα τα διατιθέμενα πεδία, ανά περίπτωση μαθητή/τριας, χωρίς όμως στοιχεία ταυτοποίησης τους (μαθητών/τριών).
Η Είσοδος στην Εφαρμογή γίνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με τους προσωπικούς κωδικούς TAXIS NET ενός/μιας εκάστου/ης Προϊσταμένου-ης, Δ/ντή-ντριας και η συμπλήρωση όλων των πεδίων είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ.
Στα περισσότερα προς συμπλήρωση πεδία υπάρχουν αναδυόμενες λίστες επιλογής κατά περίπτωση
(drop lists).
Στο πεδίο «ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ» δεν υπάρχει λίστα επιλογής κι επομένως συμπληρώνεται ελεύθερα*, σύμφωνα με τα όσα ισχύουν ή εκτιμώνται κατά την στιγμή της συμπλήρωσης.
*ΠΡΟΣΟΧΗ: Η συμπλήρωση αφορά αποκλειστικά σε αριθμητική αποτύπωση (εκτίμηση) και όχι σε κείμενο .
Απαιτείται να καταχωριστούν ανά περίπτωση, όλοι/ες οι μαθητές/τριες της σχολικής μονάδας της οποίας προΐσταται ο/η Προϊστάμενος-η, Δ/ντής-ντρια, για τους/τις οποίους/ες έχει προβλεφθεί από τα ΚΕΔΑΣΥ/ΕΔΕΑ και εξακολουθεί να είναι σε ισχύ η ανάγκη να υποστηριχτούν από εκπαιδευτικό ΕΑΕ, μέσω του Προγράμματος της Παράλληλης Στήριξης-Συνεκπαίδευσης.
Με την ολοκλήρωση καταχώρισης των πεδίων που αφορούν σε έναν/μία μαθητή/τρια, δίνεται η δυνατότητα νέας καταχώρισης για άλλο μαθητή/τρια, χωρίς να απαιτηθεί «Έξοδος» από την εφαρμογή και εκ νέου «Είσοδος».
Η ολοκλήρωση της διαδικασίας καταχώρισης από τις σχολικές μονάδες ταυτίζεται χρονικά με την λήξη του διδακτικού έτους, ανά βαθμίδα υπαγωγής και είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ.
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Επισημαίνουμε ότι η ανωτέρω διαδικασία μέσω της εφαρμογής του gov.gr (https://dilosi.services.gov.gr/templates/PARALLILI-STIRIKSI-MATHITON) γίνεται παράλληλα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες του σχετ. 1 και η μία διαδικασία ΔΕΝ ΑΝΑΙΡΕΙ την άλλη.
Πηγή: www.alfavita.gr