Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2021

Απάντηση Juliana Bousi

Juliana Bousi

Επειδή διαβάζω πως εδώ και λίγες μέρες γράφονται άρθρα, δελτία τύπου για την απόλυση τυφλής φιλολόγου η οποία είμαι εγώ, επειδή βλέπω ότι και κάποια άτομα με οπτική αναπηρία κάνουν like και κοινοποιούν Την τελευταία δημοσίευση, δελτίο τύπου ενώ θα μπορούσαν αύριο να είναι στη θέση μου, Φαίνεται πως είναι σκόπιμο να απαντήσω. Άρχικά, να δηλώσω ότι εγώ δεν είμαι πολιτικοποιημένη οπότε δεν έχω δώσει συνέντευξη ούτε και έχω δηλώσει κάτι που να με αφορά ή που να αφορά το ΚΕΑΤ και όλο το θέμα αυτό σε κομματικές εφημερίδες και τα λοιπά… Μάλιστα, πολλοί συγγενείς και φίλοι μου τώρα μαθαίνουν πως πρόκειται για μένα διότι τους προηγούμενους μήνες έλειπα στο εξωτερικό και γενικώς εκτός Αθηνών… οποτε δεν είχα κανει καποια σχετική αναφορα! Προφανώς λοιπόν, εγώ η πρώην μαθήτρια του ΚΕΑΤ, η πρώην φιλόλογος για λίγο του ΚΕΑΤ, και οι ενλόγω κυρία όπως αποκαλούμαι στο Δελτίο τύπου γνώριζα ότι η λήξη σύμβασης δεν σημαίνει ανανέωση ούτε και σημαίνει απόλυση, αλλά όταν δεν σου ανανεώνεται το αποτέλεσμα είναι πως μένεις χωρίς δουλειά… Βεβαίως και είχα ενημερωθεί τον Οκτώβρη, ενώ μέχρι τότε πίστευα ότι θα προσληφθώ ξανά από έγκυρες πηγές, γραμματεα του πανελληνίου συνδέσμου τυφλών και Διοικήτρια! Σε κάποιους από εμάς δεν θα ανανεωθεί η σύμβαση επειδή δεν υπάρχει ανάγκη, ότι οι μαθητές είναι λιγότεροι άρα και το προσωπικό λιγότερο και το είχα σεβαστή… Όπως άλλωστε έχω σεβαστεί τα πάντα μέχρι τώρα ακόμα και πράγματα που δεν ισχύουν όπως το ότι εγώ γράφω τα άρθρα και τα δίνω έτοιμα να τα υπογράψει ο σύλλογος εργαζομένων… Κάπου εδώ βέβαια θα μπορούσε να αναρωτηθεί κανείς πως αφού είμαι ανίκανη να διδάξω στο ΚΔΑΠ είμαι τόσο ικανή να γράψω τέτοια άρθρα… Λέγοντας ότι είμαι ανίκανη να διδάξω εννοώ πως όσοι γνωρίζουν καλά το θέμα γνωρίζουν και καλά αυτό που δεν αναφέρεται πως δηλαδή έχει προσληφθεί άλλος φιλόλογος φέτος που εγώ δεν μπορούσα να είμαι στη θέση του… Επομένως, επειδή θα πρέπει να πούμε και τα αυτονόητα, να αναφέρω πως εγώ χαίρομαι με την πρόσληψη άλλων συναδέλφων και πως θα έκανα ότι μπορούσα εάν είχαν επιβαρυνθεί με κάποια αδικία…Είναι προφανές ότι έχω τα προσόντα που ζητήθηκαν στο βιογραφικό, όχι μόνο τα βασικά αλλά και όλα τα επιθυμητά Εκτός από το μεταπτυχιακό που ξεκινάω τώρα στα 27 μου χρόνια… Τέλος είναι ευρέως γνωστό πως τα άτομα με αναπηρία παίρνουν μόρια στον ΑΣΕΠ πόσο μάλλον η προτεραιότητα τους στο ΚΕΑΤ, Φορείς που το απαρτίζουν και μη κερδοσκοπικές εταιρείες που μεριμνούν για αυτό. Υπενθυμίζω πως δεν έχουμε τίποτα να χωρίσουμε και τίποτα να μοιράσουμε… Είναι πιο ωφέλιμο και βοηθητικό για όλους να είμαστε όλοι για έναν, Και ένας για όλους αν το θέλετε… Και εγώ είμαι με όλους εσάς, όλους εσάς που με στηρίζετε, όλους εσάς που πιστεύετε σε μένα αλλά και όλους εσάς που δεν το κάνετε… Για ένα και μοναδικό λόγο με τους τελευταίους… Επειδή ο καθένας παίρνει αυτό που του αξίζει, και εγώ είμαι αισιόδοξη πως κάτι καλύτερο έρχεται! Καλές γιορτές! ���