Πέμπτη 24 Ιουλίου 2025

2η καταγγελία, μέσα σε λίγες ώρες για κακομεταχείριση προς άτομο με αναπηρία στην γραμμή Κεραμωτή-Λιμένας

2η καταγγελία, μέσα σε λίγες ώρες για κακομεταχείριση προς άτομο με αναπηρία στην γραμμή Κεραμωτή-Λιμένας

Αναστάσιος Μαρκουλίδης

Λίγες μόνο ώρες μετά την δημοσιοποίηση μιας καταγγελίας σύμφωνα με την οποία μια ηλικιωμένη γυναίκα που είχε νοσηλευτεί για πολλές ημέρες στην Θεσσαλονίκη και πρόκειται να υποβληθεί σε εγχείρηση ανοιχτής καρδιάς, όχι μόνο δεν εξυπηρετήθηκε από το προσωπικό του επιβατικού πλοίου “ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ” της εταιρείας ΦΙΛΙΑΓΚΟΣ (από το οποίο και ζήτησε να χρησιμοποιήσει τον ανελκυστήρα για ΑμεΑ που διαθέτει το πλοίο), αλλά χλευάστηκε κιόλας (!),

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε σχετικά

ένα δεύτερο περιστατικό κακομεταχείρισης προς άτομο με αναπηρία που επιχείρησε να μεταβεί από την Κεραμωτή στον Λιμένα ήρθε στο φως της δημοσιότητας.

Το περιστατικό αυτό καταγγέλθηκε το βράδυ της Τετάρτης 23 Ιουλίου 2025 από την συμπολίτισσα Εύη Ζουμπουλίδου, η οποία το βράδυ της προηγούμενης ημέρας ταξίδευε προς τον Λιμένα με άλλο πλοίο (το “Ιωάννης Σοφία” της Thassos Seaways). Σύμφωνα με την παρακάτω ανάρτηση, ένας άνδρας σε αναπηρικό καροτσάκι αναγκάστηκε να παραμείνει (μαζί με την συνοδό του) στον χώρο των αυτοκινήτων, διότι -πολύ απλά- το σκάφος μάλλον δεν διέθετε ειδικό ανελκυστήρα για ΑμεΑ!

Τρίτη απόγευμα στις 20:00 δρομολόγιο Λιμένας – Κεραμωτή. Πλοίο, Ιωάννης Σοφια της Thassos Seaways.

Για ακόμα μια φορά ντράπηκα που είμαι άνθρωπος.

Ένα άτομο σε αμαξίδιο, με τη σύνοδο του, ταξίδευαν μαζί με τα αυτοκίνητα γιατί προφανώς δεν υπάρχει τρόπος να ανέβει το αμαξίδιο στον χώρο των επιβατών.

Χρόνια τώρα, η ίδια ιστορία: Ηλικιωμένοι, άτομα με κινητικά προβλήματα δεν μπορούν να ταξιδέψουν σαν άνθρωποι γιατί δεν υπάρχει πρόβλεψη γι’ αυτά.

Γιατί; Ποιος υπεύθυνος μπορεί να απαντήσει;

Πηγή: www.kavala-portal.gr