Ρ. Θρασκιά: Να σταματήσει η απαξίωση της Ειδικής Φυσικής Αγωγής || Κατάθεση Αναφοράς στη Βουλή
Η Ράνια Θρασκιά, Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία και Αναπληρώτρια Τομεάρχης Παιδείας – αρμόδια για την Ειδική Αγωγή, κατέθεσε στη Βουλή ως Αναφορά την με αρ. πρωτ. 50/21.10.2024 επιστολή της Πανελλήνιας Ένωσης Αναπληρωτών Φυσικής Αγωγής (ΠΕΝΑΦΑ) σχετικά με την απαξίωση που υφίσταται η Ειδική Φυσική Αγωγή και επιβεβαιώνεται από την έλλειψη των διορισμών. Βάσει δε των στοιχείων που παραθέτει ο ΠΕΝΑΦΑ, οι οργανικές θέσεις ΠΕ11 Ειδικής Φυσικής Αγωγής ανέρχονται στις 280, τη στιγμή που τα ειδικά σχολεία στην Ελλάδα είναι 480.
Επειδή η κατάσταση αυτή οδηγεί στο να στερούνται οι μαθητές με αναπηρία τα σημαντικά και πολλαπλά οφέλη της Φυσικής Αγωγής (βελτίωση της φυσικής κατάστασης, ψυχαγωγία, ενίσχυση της ψυχικής υγείας) και δυσχεραίνει ακόμη περισσότερο την κατάσταση των ειδικών σχολείων της χώρας, η βουλευτής καλεί τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού για την απάντηση και τις ενέργειές του.
Προς το Προεδρείο της Βουλής των Ελλήνων
ΑΝΑΦΟΡΑ
Προς τον κ. Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού
Θέμα: «Σχετικά με την απαξίωση που υφίσταται η Ειδική Φυσική Αγωγή»
Η Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία και Αναπληρώτρια Τομεάρχης Παιδείας – αρμόδια για την Ειδική Αγωγή, Ουρανία (Ράνια) Θρασκιά καταθέτει προς τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ως Αναφορά την με αρ. πρωτ. 50/21.10.2024 επιστολή της Πανελλήνιας Ένωσης Αναπληρωτών Φυσικής Αγωγής (ΠΕΝΑΦΑ) σχετικά με την απαξίωση που υφίσταται η Ειδική Φυσική Αγωγή.
Στο κείμενο της επιστολής τονίζεται η έλλειψη των διορισμών, ενώ επισημαίνεται ότι «οι μόνιμοι διορισμοί στον κλάδο από τον πίνακα εξειδικευμένων ΠΕ11 ΕΑΕ ήταν ελάχιστοι από το 2019 και μετά». Στο πλαίσιο αυτό, ο ΠΕΝΑΦΑ ζητά την «επικαιροποίηση υφισταμένων και σύσταση νέων οργανικών θέσεων, [την] αξιοποίηση του κύριου πίνακα Ε.Α.Ε. για την πλήρη στελέχωση των ειδικών σχολείων με μόνιμο και πλήρως εξειδικευμένο προσωπικό, [αλλά και] να καλυφθεί η ανάγκη για παράλληλη στήριξη του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής στα σχολεία τυπικής εκπαίδευσης».
Επειδή, όπως σημειώνεται στην επιστολή, οι οργανικές θέσεις ΠΕ11 Ειδικής Φυσικής Αγωγής είναι 280, την στιγμή που τα ειδικά σχολεία στην Ελλάδα ανέρχονται σε 480.
Επειδή η απαξίωση που υφίσταται η Ειδική Φυσική Αγωγή οδηγεί στο να στερούνται οι μαθητές με αναπηρία σημαντικά οφέλη (βελτίωση της φυσικής κατάστασης, ψυχαγωγία, ενίσχυση της ψυχικής υγείας) και δυσχεραίνει ακόμη περισσότερο την κατάσταση των ειδικών σχολείων της χώρας.
Επισυνάπτεται η επιστολή με τα ως άνω αναφερόμενα και παρακαλούμε για την απάντηση και τις ενέργειές σας, καθώς και να μας ενημερώσετε σχετικά.
Αθήνα, 23 Οκτωβρίου 2024
Η καταθέτουσα Βουλευτής
Θρασκιά Ουρανία (Ράνια)
Πηγή: www.paron.gr