Η Ryanair δεν άφησε επιβάτη να ανέβει στο αεροπλάνο λόγω του μεγέθους του αναπηρικού του αμαξιδίου
Φτάνοντας στο αεροδρόμιο πέντε ώρες πριν από την πτήση, ενημερώθηκε από το προσωπικό του αεροδρομίου Swissport στην πύλη αναχώρησης ότι το αναπηρικό του αμαξίδιο ήταν πολύ μεγάλο για το αεροπλάνο.
Ένας επιβάτης, ο Ian St John, κατηγόρησε τη Ryanair ότι τον άφησε ξεκρέμαστο, αφού η αεροπορική εταιρεία αρνήθηκε να τον αφήσει να επιβιβαστεί σε πτήση λόγω του μεγέθους του αναπηρικού του αμαξιδίου. Ο Ian, ο οποίος βρίσκεται σε αναπηρικό καροτσάκι εδώ και επτά χρόνια λόγω καρκίνου της σπονδυλικής στήλης, ήταν προγραμματισμένο να πετάξει από το Κορκ στο Λίβερπουλ για να παρακολουθήσει έναν αγώνα της αγαπημένης του ομάδας και να συμμετάσχει σε ένα τουρνουά γκολφ.
Ο Ian ισχυρίζεται ότι είχε δώσει τις διαστάσεις του αναπηρικού του αμαξιδίου κατά την κράτηση της πτήσης με τη Ryanair, αλλά δεν έλαβε καμία απάντηση. Φτάνοντας στο αεροδρόμιο πέντε ώρες πριν από την πτήση, ενημερώθηκε από το προσωπικό του αεροδρομίου Swissport στην πύλη αναχώρησης ότι το αναπηρικό του αμαξίδιο ήταν πολύ μεγάλο για το αεροπλάνο. Επιπλέον, ισχυρίζεται ότι δεν υπήρχε προσωπικό της Ryanair στην πύλη για να τον βοηθήσει και ότι δεν ενημερώθηκε επίσημα για την αδυναμία του να επιβιβαστεί μέχρι τις 10:30 περίπου το βράδυ, λόγω καθυστέρησης της πτήσης.
Εκφράζοντας την απογοήτευσή του στο Liverpool Echo, ο Ian δήλωσε: «Με το να μην μου πει ότι δεν μπορούσα να ταξιδέψω μέχρι να φτάσω στο αεροδρόμιο, η Ryanair με άφησε αποκλεισμένο. Η καρδιά μου χτυπούσε δυνατά, αισθάνθηκα άρρωστος όταν συνειδητοποίησα ότι ήμουν εγκλωβισμένος. Έκλαιγα στη μέση του αεροδρομίου. Το προσωπικό της Swissport, το οποίο ήταν εξαιρετικό στην προσπάθειά του να με βάλει στην πτήση, ήταν πολύ αναστατωμένο από αυτό που συνέβη. Βρισκόμουν στο αεροδρόμιο και η Ryanair με κρατούσε σε αναμονή όλο αυτό το διάστημα. Δεν έχω γίνει ποτέ μάρτυρας τέτοιων διακρίσεων».
Η Ryanair, ωστόσο, ισχυρίζεται ότι ο Ian δεν απάντησε ποτέ στα αιτήματά τους για τις διαστάσεις του αναπηρικού του αμαξιδίου, κάτι που ο ίδιος αμφισβητεί, υποστηρίζοντας ότι δεν έλαβε ποτέ τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Τόνισε ότι το ταξίδι ως χρήστης αναπηρικού αμαξιδίου απαιτεί σχολαστικό σχεδιασμό και ότι δεν θα είχε κλείσει τις πτήσεις αν δεν ήταν σίγουρος ότι όλα θα ήταν εντάξει.
Πηγή: www.gazzetta.gr