Νάσος Γκαβέλας: «Ήταν στόχος το παγκόσμιο για τη φετινή χρονιά και θέλαμε και το ρεκόρ αγώνων»
Δύο χρυσά (100μ. Τ11 10.93 Νάσος Γκαβέλας με οδηγό τον
Δημήτρη Χρυσάφη και Ακοντισμός (F54) 29.17μ. Μανώλης Στεφανουδάκης) και δύο
χάλκινα μετάλλια (Σφαιροβολία F32 10.26 Θανάσης Κωνσταντινίδης και Μήκος Τ20
7.12μ. Θανάσης Προδρόμου), αλλά και έξι προκρίσεις συνολικά (και από τις 4ες
θέσεις των Ελλήνων πρωταθλητών) ήταν ο απολογισμός της ελληνικής αποστολής στο
10ο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Στίβου ΑμεΑ, που φιλοξενήθηκε στο Στάδιο Σαρλετί, στο
Παρίσι και λειτούργησε και ως test event για το επόμενο Ολυμπιακό και
Παραολυμπιακό ραντεβού του επόμενου χρόνου, στην «Πόλη του Φωτός».
Το ένα χρυσό μετάλλιο μάλιστα, αυτό του Νάσου Γκαβέλα στα
100μ. Τ11 με οδηγό τον Δημήτρη Χρυσάφη συνοδεύτηκε και από ρεκόρ αγώνων με
10.93, κοντά στο δικό του παγκόσμιο ρεκόρ, το 10.82 που είχε πετύχει στο Τόκιο.
Ο αθλητής του Νέστορα Κολοβού, με την επιστροφή του στην
Αθήνα μίλησε στην ιστοσελίδα της Ομοσπονδίας για το ρεκόρ, την αλλαγή του
οδηγού του στη μέση της χρονιάς, αλλά και τον επόμενο στόχο του
« Ήταν στόχος το παγκόσμιο, για τη φετινή χρονιά, γιατί ήταν
σημαντικό για την πρόκριση του χρόνου στους Παραολυμπιακούς Αγώνες. Όλη η
χρονιά ήταν σχεδιασμένη γι’ αυτό το παγκόσμιο πρωτάθλημα. Φυσικά ο κύριος
στόχος είναι για του χρόνου οι Παραολυμπιακοί, αλλά και το παγκόσμιο πρωτάθλημα,
που είναι πριν. Για φέτος όμως ήταν η διοργάνωση στο Παρίσι».
Για το 10.93, τόνισε: «Το θέλαμε εξαρχής το ρεκόρ αγώνων
γενικά κυνηγούσαμε και την επίδοση. Το σημαντικότερο όμως σε αυτούς τους αγώνες
είναι το μετάλλιο και όχι τόσο η επίδοση. Η επίδοση έρχεται από μόνη της.
Για την αλλαγή του οδηγού και αν επηρεάστηκε από αυτήν
δήλωσε: «Όχι δουλεύεις πάνω σε αυτό. Με σκληρή δουλειά όλα γίνονται. Έγινε ό,τι
και πριν. Ήταν δύσκολο γιατί συνέβη στη μέση της χρονιάς, αλλά όλα καλά».
Ο νέος οδηγός του ο Δημήτρης Χρυσάφης, αποδείχθηκε…χρυσάφι
και μάλιστα ατόφιο καθώς ήταν πρώτη του συμμετοχή σε παγκόσμιο πρωτάθλημα:
«Πρώτη μου φορά ως οδηγός και μάλιστα σε Παγκόσμιο πρωτάθλημα. Βέβαια έχουμε
κάνει πολλές προπονήσεις οπότε πλέον έχει γίνει συνήθεια. Απλά έπρεπε να
εκτελέσουμε αυτό που κάναμε στην προπόνηση. Δεν ήταν κάτι τόσο δύσκολο. Υπήρχε
άγχος γιατί οδηγείς άλλον…Υπάρχει μεγαλύτερο άγχος, αλλά κάναμε αυτό που έπρεπε
να κάνουμε όπως και στην προπόνηση».
Ο προπονητής των επιτυχιών Νέστορας Κολοβός αναφέρθηκε στο
μετάλλιο, αλλά και το ρεκόρ: «Ο χρόνος ήταν πολύ καλός. Θα μπορούσε να είναι
και παγκόσμιο ρεκόρ, αλλά δυστυχώς, στο Στάδιο αυτό-το ξέρουμε είναι η 4η φορά
που πάμε-δεν υπάρχει πιθανότητα να κάνεις ρεκόρ, γιατί έχει πάντα κόντρα αέρα.
Σκεφθείτε ότι ο 2ος και ο 3ος έκαναν χρόνους χειρότερους κατά 20 εκατοστά, από
αυτούς του Νάσου. Στο Τόκιο και των δύο οι χρόνοι ήταν καλύτεροι από αυτούς που
έκαναν σε αυτή τη διοργάνωση. Δεν είναι Στάδιο για ρεκόρ. Να μην ξεχνάμε όμως
ότι ο χρόνος αυτός ήταν και ρεκόρ παγκοσμίου πρωταθλήματος. Προσπαθούμε πάντα
να μην κάνουμε κανένα λάθος ποτέ όπως και τώρα, γιατί αν κάνουμε εμείς το λάθος
κάποιος άλλος δεν θα το κάνει και θα είναι ο νικητής».
Για την αλλαγή του οδηγού: «Το θέμα του οδηγού μας προέκυψε
δυστυχώς στη μέση της χρονιάς. Στην αρχή ήταν λίγο δύσκολα τα πράγματα, στη
συνέχεια όμως και εκ του αποτελέσματος έγιναν εύκολα».
Όσο για τον επόμενο στόχο: «Επόμενος κύριος στόχος μας οι
Παραολυμπιακοί Αγώνες. Απλά να επαναλάβουμε την προηγούμενη. Αυτό που κάναμε
στο Τόκιο να το κάνουμε και στο Παρίσι. Μην ξεχνάμε όμως ότι 15 με 23 Μάϊου του
2024 υπάρχει και ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα, στο Κόμπε της Ιαπωνίας. Θα δούμε
λοιπόν τι σχεδιασμό θα κάνουμε γιατί είναι πολύ άσχημη η χρονική στιγμή
διεξαγωγής του παγκοσμίου πρωταθλήματος του χρόνου».
Δείτε στο βίντεο την πορεία προς το χρυσό μετάλλιο:
https://youtu.be/Fos_KYXfCZY
Πηγή: www.eaom-amea.gr