Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2021

Έρχεται νέα πλατφόρμα του ΟΠΕΚΑ για τα επιδόματα με εξυπηρέτηση live Αλεξάνδρα Κλειδαρά

Έρχεται νέα πλατφόρμα του ΟΠΕΚΑ για τα επιδόματα με εξυπηρέτηση live                                

Νέα πλατφόρμα για τις παροχές και τα επιδόματα του ΟΠΕΚΑ ετοιμάζει το υπουργείο Εργασίας σύμφωνα με πληροφορίες του DNews.                                 

Έρχεται νέα πλατφόρμα του ΟΠΕΚΑ για τα επιδόματα με εξυπηρέτηση live

Αλεξάνδρα Κλειδαρά

 

Έρχεται το myOPEKAlive μπαίνοντας το ηλεκτρονικό ραντεβού και στον ΟΠΕΚΑ για εξυπηρέτηση δικαιούχων επιδομάτων και παροχών του Οργανισμού. Ειδικότερα μέσω της πλατφόρμας myOPEKAlive.gov.gr οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται από στελέχη του ΟΠΕΚΑ μέσω βιντεοκλήσης.                                    

Ο Υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης μετά το myOAEDlive και το myEFKAlive ετοιμάζει το myOPEKAlive δίνοντας τη δυνατότητα σε όλους τους πολίτες να έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες και παροχές του ΟΠΕΚΑ χωρίς φυσική παρουσία, από το κινητό ή τον υπολογιστή τους.                                    

Η είσοδος στην υπηρεσία γίνεται με κωδικούς Taxisnet. Για να κλείσουν ραντεβού οι χρήστες πρέπει να καταχωρήσουν ονοματεπώνυμο του ενδιαφερόμενου, την ηλεκτρονική διεύθυνση (email), τον αριθμό κινητού τηλεφώνου και την διεύθυνσή του. Για όσους δεν διαθέτουν κωδικούς Taxisnet παρέχεται η δυνατότητα στους χρήστες να κλείσουν ραντεβού και για άλλο φυσικό πρόσωπο.                                    

Κατόπιν, ο ενδιαφερόμενος επιλέγει μέρα και ώρα από το χρονικό εύρος των 90 επόμενων ημερών, από την επόμενη εργάσιμη και μετά. Ο ενδιαφερόμενος θα λαμβάνει δύο email επιβεβαίωσης, μία ημέρα πριν από το ραντεβού και ένα ακόμα δύο ώρες πριν από αυτό. Δίνεται, τέλος, η δυνατότητα μεταβολής της ώρας και της ημέρας ή και ακύρωσης του ραντεβού.                                    

Αυτή τη στιγμή οι δυνατότητες εξυπηρέτησης για τους πολίτες είναι οι ακόλουθες:                                    

Α) Ο πολίτης εξυπηρετείται με φυσική παρουσία στις Υπηρεσίες του ΟΠΕΚΑ κατόπιν ραντεβού. Τα ραντεβού μπορούν να προγραμματιστούν καλώντας στο τηλεφωνικό κέντρο του Οργανισμού, τηλ.1555 ή συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας.                                    

Tο κοινό εισέρχεται κατόπιν υποχρεωτικής επίδειξης κατά την είσοδο:                                    

α) πιστοποιητικού εμβολιασμού, σύμφωνα με την παρ.2 του άρθρου 9 ή                                    

β) πιστοποιητικού νόσησης, σύμφωνα με την παρ.3 του άρθρου 9 ή                                     

γ) βεβαίωση αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου για κορονοϊό COVID-19 (PCR ή rapid test), σύμφωνα με την παρ3 του άρθρου 9 και                                    

δ) Επίδειξη Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας.                                     

Ο εργαστηριακός έλεγχος με τη μέθοδο PCR για κορονοϊό COVID -19 πρέπει να έχει διενεργηθεί εντός των τελευταίων εβδομήντα δύο (72) ωρών και ο έλεγχος με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορονοϊού COVID -19 (rapid test) πρέπει να έχει διενεργηθεί εντός σαράντα οκτώ (48) ωρών από την προσέλευση στις Υπηρεσίες του ΟΠΕΚΑ.                                    

Β) Ο πολίτης ανά πάσα στιγμή μπορεί να αναζητήσει και να βρει όλες τις πληροφορίες που αφορούν στη χορήγηση επιδομάτων, αλλά και όλων των δικαιωμάτων που έχει στη διάθεσή του σε περίπτωση απόρριψης της αίτησής του, στην ιστοσελίδα του Οργανισμού www.opeka.gr, στο www.gov.gr, έχοντας παράλληλα και τη δυνατότητα συμπλήρωσης της φόρμας επικοινωνίας στην ιστοσελίδα του ΟΠΕΚΑ.                                     

Γ) Για οποιοδήποτε θέμα σχετικά με τα επιδόματα ο ενδιαφερόμενος μπορεί να επικοινωνεί με το νέο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών, στο τηλ. 1555, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες τον χρόνο, με ελάχιστο χρόνο αναμονής.                                    

Δ) Ο πολίτης μπορεί να ελέγχει την ορθότητα των στοιχείων του και να παρακολουθεί την πορεία της αίτησής του, για τα επιδόματα για τα οποία έχει υποβάλλει αίτηση μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας.                                     

Ε) Σε περίπτωση που κάποιος πολίτης αδυνατεί να χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο ή δεν έχει πρόσβαση σε αυτό μπορεί να απευθύνεται στα Κέντρα Κοινότητας του Δήμου στον οποίον κατοικεί.